Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.
Clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 10 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 30 de zile de la receptionarea de catre S.C. L.N.C. LOGISTIC SRL a produslui returnat.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
Produse care au fost desfacute
Produse care au fost testate/utilizate
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
Produse achizitionate de la alte magazine
Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:
Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
Contactati serviciul Relatii Clienti la adresa de e-mail shop @ anebeauty.ro
Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
Expediati coletul la adresa: S.C. L.N.C. LOGISTIC SRL, Strada Macinului Nr. 2, Oradea, Bihor 410170, Romania prin serviciu de curierat rapid sau prin Posta Romana.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produslui dumneavoastra.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 30 de zile de receptionarea returului.